У

У "вихлопному скандалі" новий фігурант - Opel

Укрінформ
Німецький автоконцерн Opel дедалі більше втягується в скандал навколо маніпулювання даними про вихлопи автомобільних двигунів: слідом за сімейним автомобілем Opel Zafira під підозру потрапила і масова модель Opel Astra.

Це випливає з опублікованих у п'ятницю результатів спільного розслідування, проведеного журналом Der Spiegel, суспільно-правовою медіакомпанією ARD і неурядовою організацією захисту екології Deutsche Umwelthilfe, пише Німецька хвиля.

В рамках розслідування комп'ютерний експерт з Любека Фелікс Домке проаналізував таємний код софта для управління двигунами, розроблений материнським концерном Opel - General Motors, і з'ясував, що цей софт запускає програму з очищення вихлопу лише при зовнішній температурі повітря до 17 градусів. Це програмне забезпечення також часто цілеспрямовано зупиняє програму очищення вихлопу без жодної технічної необхідності.

Зі свого боку радник Deutsche Umwelthilfe Аксель Фрідріх зробив перевірку випущеного кілька місяців тому Opel Astra з допомогою мобільного вимірювача вихлопу і встановив, що у пікові періоди ця модель видає вихлоп, що перевищує допустиму межу у вісім разів.

У свою чергу Opel відкинув висунуті проти нього звинувачення. "Ізольовані висновки одного-єдиного хакера аж ніяк не відображають всієї складної структури сучасної системи очищення вихлопу", - підкреслюється в заяві автовиробника.

При цьому 12 травня представник Opel заявив, що програмне забезпечення концерну ніколи не створювався для того, щоб "маніпулювати або шахрайство".

Проте міністр транспорту ФРН Александер Добріндт уже повідомив, що комісія, створена для розслідування "вихлопного скандалу" в концерні Volkswagen, тепер зверне увагу і на Opel. Водночас міністерство охорони довкілля ФРН підкреслило, що відключення програми очищення вихлопу має відбуватися лише у виняткових випадках, оскільки вона існує "для захисту здоров'я, а не моторів".

Нагадаємо, 19 квітня німецька газета Handelsblatt опублікувала статтю про те ПЗ, яке приховує викиди, було розроблено дочірньою компанією Volkswagen Audi ще в 1999 році, але використовувати його Volkswagen почав тільки в 2005-м.

У вересні 2015 року Volkswagen зізнався у фальсифікації тестів на викиди шкідливих газів в атмосферу. Фальсифікація результатів тестування зачепила близько півмільйона машин з дизельними двигунами у США.

Фото: wallcars.net

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-