Пивоварський пояснив, чому не можна блокувати російські фури
Про це журналістам сказав міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"З обох сторін проблем немає. Ми діємо в рамках міжнародних норм і правил. Якщо наші сусіди можуть собі дозволити діяти не в рамках, ми собі цього дозволити не можемо. У нас є договір щодо асоціації, у нас є європейські правила, до яких ми приєдналися, у нас є міжнародні партнери. Тому на даному етапі обмежень немає", - розповів міністр.
За його словами, Мінінфраструктури продовжуватиме проводити роз'яснювальну роботу з населенням про те, що таке транзит і чому його не можна зупиняти. "З людьми спілкуватимуться і пояснюватимуть", - заявив міністр.
"Україна географічно знаходиться на пан’європейських транзитних шляхах. Якщо ми їх обмежуємо, перевізники знайдуть інші шляхи - через Білорусь, підуть через південні країни. Треба розуміти, що якщо їде фура з європейськими номерами, то водій, швидше за все, не російський, а українець, вантаж, швидше за все, азіатський, а автомобіль не належить російській, а міжнародній компанії", - наголосив Пивоварський.
Він нагадав, що в Україні на транзитних перевезеннях працюють десятки тисяч людей.
"Якщо ви подивитеся на водіїв фур, які керують автомобілями на євразійських напрямках, більшість з них українці. Тисячі автомобілів у нас були заблоковані в Азії через те, що сталося блокування кількох десятків автомобілів з російською реєстрацією", - додав Пивоварський.
Він також акцентував на тому, що транзит здатний знайти інші шляхи.
"Але коли за кілька місяців в якійсь Житомирській області "помре" готель, через те, що в нього не приїдуть водії, що ми тоді робитимемо?" - підсумував міністр.