Мінінфраструктури сумнівається в доцільності "Повітряного експреса"

26.02.2015 17:18 343

Міністерство інфраструктури України обговорює з китайськими партнерами доцільність продовження будівництва швидкісної залізничної гілки, яка зв'яже Київ і аеропорт "Бориспіль" (нацпроект "Повітряний експрес").

Про це журналістам у кулуарах інфраструктурного форуму в Києві в четвер заявив заступник міністра інфраструктури Володимир Омелян, передає кореспондент Укрінформу.

"Ми проводимо консультації з китайськими партнерами, оскільки економічна доцільність його - під великим питанням. Досвід Варшави показав, що подібний проект так і не окупився за ситуації, набагато кращої, ніж у "Борисполі". Тому вивчатимемо, щоб це не було черговою гучною затією. Водночас позика була цільовою, тому спочатку ми повинні обговорити з китайськими партнерами ситуацію. Безумовно, цей кредит дуже важливий. Це не лише фінансово, але й політично важливий проект. Після двосторонніх консультацій, сподіваюся, ми зможемо запропонувати ті чи інші рішення", - сказав він.

Відповідаючи на уточнююче питання журналістів, Омелян зазначив, що на сьогодні зарано говорити про повне припинення робіт з "Повітряного експреса".

Читайте також: У Мінінфраструктури уточнили, скільки і де візьме в кредит "Бориспіль"

"По-перше, давайте дочекаємося, коли Кабмін визначить Мінінфраструкури відповідальним за цей напрям. І, по-друге, лише після двосторонніх перемовин із китайською стороною можна буде виходити на якісь рішення", - підкреслив він.

Нагадаємо, нацпроект "Повітряний експрес", що передбачає створення швидкісного сполучення між залізничною станцією "Київ-Пасажирський" і аеропортом "Бориспіль", розроблявся до "Євро-2012". Кредит на фінансування проекту в розмірі 372 млн дол. виділив Експортно-імпортний банк Китаю.

У 2014 році міністр інфраструктури Максим Бурбак ініціював передачу "Повітряного експреса" від Держінвестпроекту до управління Мінінфраструктури. 

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-