Екс-керівник Мистецького Арсеналу змагається за крісло директора Національного художнього музею України
Про це вона розповіла під час брифінгу у четвер, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Національний художній музей має пройти стадію ребрендингу. Це не означає зміну людей, але ми маємо йти по шляху модернізації сприйняття музею. Ми розуміємо, що ребрендинг підвищить увагу з боку суспільства і до споруди, і до українського мистецтва. Музей обов’язково має бути центром розвитку українського мистецтва, адже найпотужніша колекція мистецтва знаходиться саме у фондах Національного музею", - сказала Заболотна.
За її словами, Національний художній музей має залучати сучасний управлінський досвід і сучасні світові технології.
"Національний художній музей - відкритий для України і світу суспільний простір, який є розвитком українського мистецтва, центром знань, він має бути національним лідером музейної справи. Музей має виховувати повагу у людей до власної культури, він має підвищувати повагу іноземців до культури країни, в яку вони приїхали. Мистецтво в Національному музеї має говорити з відвідувачами доступною для них мовою незалежно від статусів", - зауважила вона.
Заболотна зазначила, що музей має відповідати загальносвітовим гравцям, має формуватися тісна співпраця з неформальними творчими об’єднаннями, з громадянським суспільством.
Також Національний художній музей повинен бути доступним і відкритим як і для людей з обмеженими можливостями, так і для дітей, і іноземців. "У нас є одна із амбітних цілей - зробити реконструкцію в музеї на найближчі два роки, реконструкцію залів за рахунок меценатів, спонсорів", - додала вона.