Глава Роснефти домігся знищення у "Ведомостях" статті про його будинок

16.09.2016 19:23 566

Останкинський суд Москви зобов'язав газету «Ведомости» видалити з сайту видання статтю про будинок глави Роснефти Ігоря Сечіна, а також знищити залишки тиражу номеру газети із статтею.

Про це повідомляє РІА Новости.

"Позов про захист недоторканності особистого життя задовольнити", - оголосила рішення суддя.

Суд зобов'язав засновника «Ведомостей» видалити замітку з сайту і знищити примірник номеру, що зберігся. Матеріальних претензій у зв'язку з публікацією Сечін не висував.

Приводом для позову стала стаття про будівництво будинку "Сечін в'є гніздо в Барвісі". Суд погодився з думкою позивача, що стверджував, що інформація в статті винесена на обговорення «заради порожнього інтересу публіки». Представники «Ведомостей» вказували, що дані були взяті з відкритих джерел і наполягали, що інформація становить суспільний інтерес.

Крім того, як повідомлялося, 28 вересня в Басманному суді почнеться процес щодо іншого позову Сечіна — до "Новой газеты" через статтю про його яхту «Секрет Принцесcы Ольги», в якій стверджувалося, що дружина глави Роснефти Ольга Сечіна користується яхтою вартістю близько 100 мільйонів доларів. Справу розглянуть 28 вересня.

Як відомо, Сечін є одним з наближених людей до президента РФ Володимира Путіна.

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-