Британія розслідує брехню Russia Today

13.09.2016 15:33 917

У Великій Британії проведуть розслідування проти англомовного кремлівського телеканалу Russia Today, що висвітлив недостовірну інформацію про британську енергетичну компанію.

Про це інформує The Times.

"Розслідування проводить британський регулятор Ofcom, який зафіксував 15 порушень правил мовлення телеканалом Russia Today", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що причиною для розслідування став сюжет телеканалу стосовно британської енергетичної компанії "Cuadrilla", в якому розповідалося про те, що вона нібито вивантажувала отруйні відходи біля берегів Африки.

Як стверджує видання, така інформація є неправдивою.

Раніше повідомлялося, що Росія збільшує витрати на мовлення Russia Today і Sputnik у Великій Британії більш ніж на $100 млн.

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-