Звільнення в РБК пов'язані зі статтями про Донбас та Путіна - ЗМІ

16.05.2016 10:52 942

Кадрові зміни в РБК - відповідь на роздратування чиновників адміністрації президента РФ з приводу висвітлення подій на Сході України і "Панамських документів".

Про це пишуть "Ведомости" з посиланням на співрозмовників видання в уряді Росії, а також в холдингу РБК і групі "Онексім", що належить власнику РБК - підприємцю Михайлу Прохорову.

"Саме ці розслідування (про дочку Путіна і Шамалова, - ред.), а також висвітлення українського питання викликали сильне роздратування чиновників, передусім співробітників адміністрації президента Росії, а також в уряді Росії. Фігуранти розслідувань часто скаржилися на РБК до адміністрації, передусім першому заступнику керівника адміністрації президента В'ячеславу Володіну. Молибог, Сауер, співробітники "Онексіму" і сам Прохоров отримували дзвінки з адміністрації з вимогою змінити редакційну політику РБК", - зазначає видання.

Загострення невдоволення чиновників припало на початок квітня через публікацію статті про "Панамські документи", яку газета РБК помістила на першій сторінці. Статтю супроводжувала фотографія Путіна. Останньою краплею, за даними "Ведомостей", став ще один газетний матеріал про те, що напроти так званого "палацу Путіна" в Геленджику розводитимуть устриць.

"Були дзвінки від акціонерів", а згодом Молибог повідомив, що звільняє головного редактора газети Максима Солюса, зазначають "Ведомости". Єлизавета Осетинська і Роман Баладін також заявили, що залишають компанію. Услід за ними мають намір піти й інші співробітники редакції.

Як повідомлялося, 13 травня гендиректор РБК Молибог повідомив, що шеф-редактор РБК Єлизавета Осетинська, головний редактор інформагентства РБК Роман Баданін і головний редактор газети Максим Солюс залишають холдинг. Того ж дня прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков заявив, що не може бути й мови про тиск з боку влади на медіахолдинг і редакційну політику.

Фото: Lenta.ru

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-