Reuters назвало статтю РБК, що стала «останньою краплею»

13.05.2016 18:54 981

Керівники редакції РБК пішли зі своїх посад через тиск Кремля на акціонерів видання, який посилилося після публікації статті про «палац Путіна» в Геленджику.

Про це повідомили Reuters джерела в холдингу.

Публікація під заголовком "Біля "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць" вийшла в РБК 11 травня, пише Slon. За словами співрозмовника Reuters, саме цей текст «спровокував» Кремль і змусив його звернутися до власників видання.

Як зазначає агентство, газета РБК «зливала Кремль» останні кілька місяців, в тому числі публікаціями про бізнес людини, якого Reuters називає зятем Путіна.

Між тим прес-секретар президента РФ Дмитро Пєсков заявив, що Кремль не має відношення до перестановок в холдингу.

«Ми неодноразово говорили і продовжуємо говорити, що не може йти мова про будь-який тиск на редакційну політику або на медіа-холдинг в цілому», – сказав Пєсков, додавши, що під час його недавньої зустрічі з колишньою шеф-редактором РБК Єлизаветою Осетинською вони не обговорювали її звільнення.

Головний редактор РБК Роман Баданін, керівник газети РБК Максим Солюс і шеф-редактор видання Єлизавета Осетинська були звільнені вдень 13 травня. Слідом за ними про про своє звільнення почали оголошувати журналісти холдингу.

В день виходу публікації про устричний бізнес в Геленджику стало відомо про кримінальну справу про шахрайство в РБК.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-