Холдинг РБК залишився без керівництва

13.05.2016 15:50 621

Головний редактор газети «РБК» Максим Солюс звільнений із займаної посади. Головний редактор РБК Роман Баданин і шеф-редактор Єлизавета Осетинська теж заявили про своє звільнення з холдингу.

Про це йдеться в повідомленні на сайті компанії.

«Останнім часом ми багато говорили про те, як далі розвивати РБК, і в цих розмовах не змогли дійти спільної думки щодо важливих питань, тому вирішили розпрощатися. Я хочу подякувати Єлизаветі, Роману і Максиму за роботу і за внесок у розвиток компанії», - зазначив генеральний директор РБК Микола Молибог.

Останній робочий день Єлизавети Осетинської, Максима Солюса і Романа Баданіна - 13 травня. «Про нові призначення в структурі медійних проектів РБК буде оголошено пізніше», - йдеться в повідомленні.

11 травня стало відомо, що МВС РФ порушило кримінальну справу про шахрайство в РБК. Нібито, підставою стала заява Олександра Панова, колишнього акціонера «Байт-Телеком» – компанії, 75% якої РБК володіло через чотири офшорні фірми. Панов стверджує, що втратив 12,5% своїх акцій в БТ, після того, як фірму перереєстрували.

У рамках цієї справи МВС РФ почав перевірки гендиректора РБК Миколи Молибога, віце-президента «Онексіма» Дерка Сауера, фінансового директора РБК Ігоря Селіванова, а також інших колишніх і нинішніх співробітників холдингу. У середині квітня в «Онексім» і структурах, які входять до ГК, пройшли обшуки. Джерела «Дощу» повідомляли, що таким чином на Прохорова намагаються чинити тиск, щоб він продав РБК.

Про можливий продаж РБК повідомлялося в квітні. У числі вірогідних покупців РБК називалася Національна медіагрупа Юрія Ковальчука, однак у власника - Михайла Прохорова спростували інформацію про продаж.

Причиною можливого продажу видання російські ЗМІ називали публікації в РБК про імовірно дочку президента РФ Володимира Путіна Катерину Тихонову. А також про імовірно зятя президента РФ - Кирила Шамалова - доларового мільярдера.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-